طباطبایی: مجموعه افراسیابی به عنوان پاداش صعود به المپیک در اختیار بسکتبال ایران قرار گیرد

به گزارش وبلاگ گیت، رئیس فدراسیون بسکتبال اعتقاد دارد که سالن شهید افراسیابی می تواند تحول بزرگی در فرایند توسعه بسکتبال ایران به وجود آورد.

طباطبایی: مجموعه افراسیابی به عنوان پاداش صعود به المپیک در اختیار بسکتبال ایران قرار گیرد

به گزارش وبلاگ گیت، رامین طباطبایی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نشستش با مسعود سلطانی فر گفت: در این نشست گزارشی از فعالیت های 20 ماه گذشته در فدراسیون را به همراه فرایند آماده سازی تیم ملی بسکتبال ایران و دیگر تیم های ملی رده های سنی مختلف ارائه کردم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه مسائل زیرساختی فدراسیون در گفت وگو با سلطانی فر مورد توجه نهاده شد، گفت: یکی از بزرگ ترین مسائلی که جامعه بسکتبال را همیشه آزار داده، نداشتن زیرساخت مناسب است، به طوری که بار رویدادهای مختلف این رشته در تنها سالن بسکتبال متعلق به فدراسیون است که به دلیل رویدادهای مختلف تیم ملی و لیگ ها در رده های سنی مختلف از هفت صبح تا 12 شب، وقت سالن پر است.

وی ادامه داد: سلطانی فر برای حل این مشکل بزرگ دو هزار متر در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون قرار داد تا بتوانیم ظرف دو سال کمپ تمرینی مناسبی را برای بسکتبال ایران احداث کنیم و در این زمینه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور دادند تا با جانمایی این زمین در کنار سالن بسکتبال بتوانیم از یک امکان مناسب برای فعالیت های زیاد بسکتبال بهره مند شویم.

طباطبایی یکی دیگر از محورهای نشست خود با وزیر ورزش و جوانان را پروتکل این وزارتخانه با کمیته ملی المپیک مبنی بر پرداخت حقوق به ورزشکاران و تیم هایی که کسب سهمیه می نمایند، عنوان و خاطر نشان کرد: وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داد تا حقوق کادر فنی و بازیکنان ملی پوش نیز بر همین اساس پرداخت گردد.

وی یکی دیگر از درخواست هایش از وزیر ورزش و جوانان را حل مسائل سالن افراسیابی دانست و گفت: سالن شهید افراسیابی اصلاً متعلق به بسکتبال بوده است که برای اینکه این سالن را به مجموعه امکانات فدراسیون اضافه کنیم، اسپانسر گرفتیم تا پس از بازسازی بتوانیم از آن برای پوشش رویدادهای مختلف بهره بگیریم. از همین رو با توجه به هزینه دو میلیارد تومانی آن، باید بعضی از مسائل حل گردد که وزیر ورزش و جوانان برای حل این مشکل نیز حمایت لازم را خواهد داشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال اضافه کرد: برای بازسازی این سالن ابتدا باید مسائل مطرح شده را با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حل کنیم به همین دلیل در صورت اجازه بازسازی این سالن، بر اساس ضرورت به فدراسیون های دیگر هم وقت خواهیم داد و به هیچ وجه مسئله ای در این زمینه وجود ندارد که خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم در این زمینه قول مساعد برای حل مشکل دادند. سالن شهید افراسیابی می تواند تحول بزرگی در فرایند توسعه بسکتبال ایران به وجود آورد. مجموعه افراسیابی به عنوان پاداش صعود به المپیک در اختیار بسکتبال ایران قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طباطبایی: مجموعه افراسیابی به عنوان پاداش صعود به المپیک در اختیار بسکتبال ایران قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: مجموعه افراسیابی به عنوان پاداش صعود به المپیک در اختیار بسکتبال ایران قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید