فهرست فیلم های برگزیده کن هفته آینده اعلام می شود

به گزارش وبلاگ گیت، فهرست فیلم های حاضر در بخش رسمی جشنواره کن 2020 روز سوم ژوئن اعلام می شود تا این آثار با برچسب کن در سینماهای جهان به نمایش درآیند.

فهرست فیلم های برگزیده کن هفته آینده اعلام می شود

به گزارش وبلاگ گیت به نقل از ایندی وایر، هر چند امسال به دلیل شیوع کرونا قرار نیست جشنواره کن به شکل رسمی با حضور میهمانان و تماشاگران در سواحل جنوب فرانسه برگزار شود اما انتشار فهرست فیلم های برگزیده می تواند به این آثار در اکران عمومی تا بهار 2012 کمک کند. هر فیلم حاضر در بخش رسمی کن یک برچسب ویژه می گیرد و با همان نشان در دیگر جشنواره ها حضور پیدا می کند یا در سینماها به نمایش عمومی درمی آید.

انتظار می رود برخی از آثار برگزیده کن ماه سپتامبر آینده در جشنواره ونیز رونمایی شوند. ضمن اینکه تیه ری فرمو، مدیر و رئیس جشنواره کن احتمال داده است چند فیلم از کن 2020 را برای نمایش در بخش رسمی کن 2021 نگه دارد. اسپایک لی هم که قرار بود با فیلم تازه خود به کن بیاید و رئیس هیات داوران بخش مسابقه رسمی باشد، به احتمال فراوان همین مسئولیت را در دوره آینده کن خواهد داشت. هر چند Da 5 Bloods او روز 12 ژوئن در نتفلیکس به نمایش درمی آید.

هفتاد و سومین جشنواره فیلم کن قرار بود روزهای 12 تا 23 می 2020 برگزار شود که ابتدا اعلام شد به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است. پس از دستور رئیس جمهوری فرانسه برای لغو شدن تمام گردهمایی ها تا میانه های تابستان، عملا فرصت برگزار کردن کن از دست رفت و ایده ترکیب آن با ونیز هم عملی نشد تا کن 2020 صرفا در قالب مجازی با انتشار فهرست فیلم های برگزیده بخش رسمی برگزار شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "فهرست فیلم های برگزیده کن هفته آینده اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست فیلم های برگزیده کن هفته آینده اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید