قیمت بلیط قطار مشهد

به گزارش وبلاگ گیت، خبرنگاران- خرید بلیط قطار با نزدیک شدن به عید قربان نسبت به هفته های قبل افزایش پیدا نموده و ظرفیت اغلب قطارهایی که روزهای آینده حرکت می نمایند، تکمیل شده است. بلیط قطار تهران - مشهد در روز های منتهی به عید قربان حداقل 155 هزار تومان و حداکثر 700 هزار تومان فروخته می گردد. مقرون به صرفه ترین بلیط قطار تهران - مشهد را شرکت رجا بابت قطار های اتوبوسی دریافت می نماید و گران ترین بلیط قطار این جهت بابت قطار های پنج ستاره کوپه ای گرفته می گردد. به جز تهران، بلیط قطار مشهد طی روز های آینده از مبدا اصفهان، اهواز، شیراز، تبریز، بندرعباس و ... فروخته می گردد که کف قیمت بلیط قطار مشهد از تبریز 250 هزار تومان، از اهواز 344 هزار تومان، از اصفهان 387 هزار تومان، از بندرعباس 449 هزار تومان و از شیراز 466 هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیط قطار مشهد

بلیط قطار تهران - مشهد؛ حداقل 155 هزار

به گزارش وبلاگ گیت، بلیط قطار تهران - مشهد در روز های منتهی به عید قربان حداقل 155 هزار تومان است. این رقم را شرکت رجا بابت قطار های اتوبوسی درنظر گرفته و مسافران را ظرف 12 ساعت از ایستگاه راه آهن تهران به مشهد منتقل می نماید. مقرون به صرفه ترین بلیط قطار تهران - مشهد ظرف روز های آینده درحالی 155 هزار تومان فروخته می گردد که گران ترین بلیط این جهت با قیمت 720 هزار تومان عرضه شده است. این هزینه بابت قطار های پنج ستاره رجا یا همان کوپه ای چهار نفره دریافت می گردد و جهت تهران - مشهد با این قطار حدود 11 ساعت طول می کشد. پذیرایی و شام جزو خدمات این قطار به شمار می رود و ارزش این بلیط فقط 300 هزار تومان از نرخ فعلی بلیط هواپیما تهران - مشهد کمتر است. به جز این دو گزینه، مسافرانی که قصد دارند با قطار از تهران راهی مشهد شوند می توانند بلیط قطار این جهت را از شرکت مهتاب سیر جم با قیمت 196 هزار تومان بخرند. قطار های این شرکت از نوع کوپه ای شش نفره است. بعلاوه بلیط قطار تهران - مشهد از طرف شرکت نور الرضا بابت قطار های کوپه ای چهار نفره 257 هزار تومان است. شرکت بن ریل بلیط قطار تهران - مشهد را 281 هزار تومان اعلام نموده که قطار های این شرکت از نوع کوپه ای چهار نفره است. بلیط قطار تهران - مشهد از سوی شرکت پارس لاریم 294 هزار تومان، از سوی شرکت ریل سیر کوثر 306 هزار تومان و به وسیله شرکت ریل ترابر سبا 340 هزار تومان فروخته می گردد که قطار های این سه شرکت از نوع کوپه های چهار نفره خواهد بود.

قیمت انواع بلیط قطار تهران - مشهد

شرکت

نوع قطار

قیمت

رجا

اتوبوسی

155 هزار تومان

مهتاب سیر جم

کوپه ای شش نفره

196 هزار تومان

نور الرضا

کوپه ای چهار نفره

257 هزار تومان

بن ریل

کوپه ای چهار نفره

281 هزار تومان

پارس لاریم

کوپه ای چهار نفره

294 هزار تومان

ریل سیر کوثر

کوپه ای چهار نفره

306 هزار تومان

ریل ترابر سبا

کوپه ای چهار نفره

340 هزار تومان

رجا

کوپه ای چهار نفره پنج ستاره

720 هزار تومان

قیمت بلیط قطار مشهد از شهر های مختلف

خرید آنلاین بلیط قطار مشهد برای تعطیلات عید قربان علاوه بر تهران، از شهر هایی مثل اصفهان، اهواز، شیراز، تبریز و بندرعباس نیز امکان پذیر است. قیمت بلیط قطار اصفهان - مشهد در مقرون به صرفه ترین حالت 387 هزار تومان است که این بلیط را نورالرضا بابت قطار های کوپه ای چهار نفره دریافت می نماید. دومین گزینه مسافران اصفهانی برای خرید بلیط قطار مشهد، بلیط 429 هزار تومانی شرکت رجا به شمار می رود که این قطار هم از نوع کوپه ای چهار نفره است. کف قیمت بلیط قطار اهواز - مشهد در روز های آینده 344 هزار تومان بابت قطار های کوپه ای شش نفره خواهد بود و خرید بلیط قطار مهتاب سیر جم که این یکی هم از نوع کوپه ای شش نفره است، برای اهوازی ها 350 هزار تومان تمام می گردد. مسافران شیرازی که از این شهر قصد عزیمت به مشهد دارند، در رزو های منتهی به تعطیلات عید فطر برای خرید بلیط قطار فقط یک گزینه دارند که آن را شرکت رجا بابت قطار های کوپه ای چهار نفره 466 هزار تومان می فروشد. قیمت بلیط قطار تبریز - مشهد طی روز های آینده حداقل 250 هزار تومان و حداکثر 296 هزار تومان است. گزینه مقرون به صرفه تر را شرکت رجا بابت قطار های کوپه ای شش نفره دریافت می نماید و دومی را بابت قطار های کوپه ای چهار نفره می گیرد. قیمت بلیط قطار بندرعباس مشهد نیز حداقل 449 هزار تومان و حداکثر 497 هزار تومان است. بلیط 449 هزار تومانی را ریل سیر کوثر دریافت می نماید و همین شرکت بلیط قطار بندرعباس - مشهد را با گزینه پذیرایی ویژه 497 هزار تومان می فروشد.

قیمت بلیط قطار مشهد از شهر های مختلف

مبدا

کمترین قیمت

بیشترین قیمت

اصفهان

387 هزار تومان (کوپه ای چهار نفره نورالرضا)

429 هزار تومان (کوپه ای چهار نفره رجا)

اهواز

344 هزار تومان (کوپه ای شش نفره رجا)

350 هزار تومان (کوپه ای شش نفره مهتا ب سیر جم)

شیراز

466 هزار تومان (کوپه ای چهار نفره رجا)

466 هزار تومان (کوپه ای چهار نفره رجا)

تبریز

250 هزار تومان (کوپه ای شش نفره رجا)

296 هزار تومان (کوپه ای چهار نفره رجا)

بندرعباس

449 هزار تومان (کوپه ای چهارنفره ریل سیر کوثر)

497 هزار تومان (کوپه ای چهارنفره ریل سیر کوثر + پذیرایی)

منبع: فرارو

به "قیمت بلیط قطار مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیط قطار مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید