معاون دانشگاه پیغام نور: برای 800 هزار دانشجو ظرفیت خالی داریم

به گزارش وبلاگ گیت، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیغام نور گفت: با وجود اینکه هم اکنون 400 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه تحصیل می نمایند، 800 هزار ظرفیت خالی نیز وجود دارد.

معاون دانشگاه پیغام نور: برای 800 هزار دانشجو ظرفیت خالی داریم

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ گیت، محمد جمال زاده گفت: با توجه به اینکه ورودی دانشجو از لحاظ جمعیتی کاهش پیدا نموده خیلی از مراکز دانشگاهی کشور از جمله پیغام نور ظرفیت خالی دارند.

وی اعلام کرد: ظرف 2 سال گذشته نیز 170 مرکز و واحد دانشگاه پیغام نور در کشور ساماندهی شدند.

جمال زاده ادامه داد: پیغام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی است که در همه نقاط کشور شعبه دارد و در سال های گذشته در منطقه ها محروم و مرزی منشاء خدمات ارزشمندی بوده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیغام نور با ایجاد شعبه های متعدد نقش زیادی در ارتقای فرهنگی، اجتماعی و حتی امنیتی منطقه ها ایفا نموده است و قشر مستضعف کشور نیز به طور معمول در این دانشگاه تحصیل می نمایند.

جمال زاده ادامه داد: این دانشگاه هم اکنون 380 مرکز و واحد در کشور و چندین نمایندگی نیز در خارج از کشور از جمله یک شعبه فعال در افغانسان دارد که به پذیرش دانشجو مشغول است.

وی ادامه داد: مهارت آموزی، توسعه شرکت های دانش بنیان، پارک های فناوری و پژوهش های منتج به حل مسائل جامعه در دستور کار جدی دانشگاه پیغام نور قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاون دانشگاه پیغام نور: برای 800 هزار دانشجو ظرفیت خالی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون دانشگاه پیغام نور: برای 800 هزار دانشجو ظرفیت خالی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید