نصرالله مدقالچی مهمان امشب دست در دست می گردد

به گزارش وبلاگ گیت، تهران (پانا) - نصرالله مدقالچی ، پنجشنبه 6 آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، مهمان برنامه دست در دست از شبکه دو سیما می گردد.

نصرالله مدقالچی مهمان امشب دست در دست می گردد

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ نصرالله مدقالچی؛ دوبلور و گوینده سینما و تلویزیون را که بیشتر با دکلمه به یاد ماندنی آن شرلی به یاد داریم، مهمان برنامه دست در دست می گردد تا در فضایی پاییزی و صمیمانه با سلمان فرخنده به مصاحبه درباره همدلی و هم نوع دوستی در شرایط امروز جامعه بپردازد.

صدای خاطره انگیز نصرالله مدقالچی به جای بازیگر نقش ابوسفیان در محمد رسول الله یکی از معروف ترین آثار اوست.

همچنین سیدعلیرضا فهیم زاد؛ فوق تخصص عفونی بچه ها و نوزادان به جمع صمیمی حاضران این برنامه اضافه می گردد تا ضمن ارائه نکاتی در مورد پیشگیری از کرونا در اطفال به ذکر خاطراتی مرتبط با دوران کرونا بپردازد.

لازم به ذکر است دست در دست تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده و .... روایت گر داستان افرادی بوده که در این ایام به صورت ویژه ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده اند.

دست در دست که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و مصاحبه با چهره های حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش هایی از یاری همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.

تهیه موشن هایی از شخصیت های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده اند، برگزاری پویشی مردمی با موضوع ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت های این برنامه است.

این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، آدینه، شنبه و یکشنبه بعد از مصاحبهی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نصرالله مدقالچی مهمان امشب دست در دست می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرالله مدقالچی مهمان امشب دست در دست می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید