نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به میزبانی کرمان سرانجام یافت

به گزارش وبلاگ گیت، نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران که از 20 دی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به صورت مجازی شروع شده بود، امروز به کار خود انتها داد.

نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به میزبانی کرمان سرانجام یافت

وبلاگ گیت کرمان - آیین اختتامیه نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران که از 20 دی ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و به صورت مجازی شروع شده بود، عصر 22 دی ماه به کار خود سرانجام داد.

پارسا، دبیر دبیرخانه دائمی اخلاق پزشکی ایران در صحبت های کوتاهی از دست اندرکاران و برگزارنمایندگان نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران قدردانی کرد.

مینا مبشر، دبیر علمی نهمین کنگره اخلاق پزشکی ایران نیز در این آیین گفت: در این کنگره سعی شد، متخصصان اخلاق پزشکی در سراسر کشور بتوانند در کنگره شرکت و نشست های تخصصی را اداره نمایند.

او با اشاره به راه اندازی کارگروه اخلاق پزشکی در دانشکده پزشکی، دانشکده های پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: در روز های برگزاری کنگره، اساتید بالینی و پرستاری این دانشگاه در نشست ها حضور داشتند و از نظرات آن ها بهره بردیم.

مبشر می گوید: در این کنگره بعلاوه نشست های تخصصی برگزار گردید که نشان داد، جایگاه اخلاق پزشکی و متخصصان اخلاق پزشکی یک رشته کاملا پویا است.

مهناز امیری، دبیر اجرایی نهمین کنگره اخلاق پزشکی نیز در این آیین گفت: نخستین نشست برنامه ریزی نهمین کنگره در شهریور ماه سال جاری برگزار گردید که اولین اقدام تشکیل گروه های اجرایی و علمی بود و با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد این کنگره به صورت مجازی برگزار گردد.

او گفت: برای برگزاری کنگره به صورت مجازی مقرر شد که کنگره هم به صورت پخش زنده به وسیله آپارات و هم به وسیله لینک کنگره از برنامه ادوبی کانکت برگزار گردد.

امیری می گوید: در روز های برگزاری کنگره، 3 شماره تلفن همراه و یک سامانه پیامکی برای برطرف مسائل احتمالی در اختیار شرکت نمایندگان نهاده شد.

به گفته او برای افزودن به غنای نهمین کنگره، 5 کارگاه و یک سپوزیوم هم برگزار گردید و در روز های برگزاری کنگره در 12 نشست تخصصی از سخنرانی 65 نفر از اساتید اخلاق پزشکی سراسر کشور بهره بردیم.

دبیر اجرایی نهمین کنگره اخلاق پزشکی گفت: با وجود اینکه این کنگره به صورت مجازی برگزار گردید؛ اما استقبال بسیار خوبی از آن شد به طوری که در روز نخست هزار و 450 مورد و در روز دوم هزار و 430 مورد از نشست های تخصصی استقبال کردند.

در آیین اختتامیه نهمین کنگره اخلاق پزشکی ایران با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از نماد کنگره نهم که به صورت کاشی بود، رونمایی شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به میزبانی کرمان سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران به میزبانی کرمان سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید