هارت: تابستان افتضاحی داشتم و اعتماد به نفسم پایین آمد

به گزارش وبلاگ گیت، دروزاه بان تیم ملی فوتبال انگلیس اعتراف کرد عملکرد ضعیف در یورو 2016 باعث شد تا اعتماد به نفس او بسیار کاهش پیدا کند.

هارت: تابستان افتضاحی داشتم و اعتماد به نفسم پایین آمد

به گزارش وبلاگ گیت و به نقل از BBC اسپورت، جو هارت در یورو 2016 عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و با گلی که برابر ایسلند دریافت کرد، عامل باخت و حذف انگلیس از این تورنمنت لقب گرفت.

هارت اعتراف کرد اشتباهاتی که در خلال یورو 2016 داشته، اعتماد به نفس او را خیلی پایین آورده است ولی او را بسیار مصمم نموده است تا به جهان نشان دهد چه توانایی هایی دارد. او در این زمینه اظهار کرد: تابستان خیلی بدی داشتم. افتضاح بودم. از خودم راضی نیستم. اشتباهاتی که در یورو 2016 داشتم خیلی اعتماد به نفس من را پایین آورد ولی اکنون خیلی مصمم هستم تا به جهان نشان بدهم توانایی های بالایی دارم. دو گل خیلی بد در یورو 2016 دریافت کردم. نباید آن گل ها را می خوردم. عملکردی که در یورو داشتم باورنکردنی بود ولی اکنون که به آنها فکر می کنم، به خودم می گویم باید از این اشتباهات درس بگیرم.

هارت ادامه داد: فوتبال خیلی زود می گذرد. باید از اشتباهاتتان درس بگیرید. اگر بتوانم در فرم خیلی خوبی باشم، می توانم این اشتباهات را جبران کنم. باید هفته به هفته سعی کنم بهتر شوم و پیشرفت کنم.

انگلیس بعد از حذف از یورو 2016 در انتخابی جام جهانی در سه ملاقات به میدان رفته است که توانسته هفت امتیاز از این بازی ها بگیرد. در تمام این ملاقاتها جو هارت دروازه بان انگلیس بود و توانست در هر سه بازی نیز کلین شیت کند. البته مصدومیت فریزر فورستر نیز در بازی کردن هارت بی تاثیر نبود. او اکنون با سه کلین شیت متوالی به نظر می رسد توانسته است صندلی خود را در تیم ملی تثبیت کند.

هارت در بازی انگلیس برابر اسلوونی که با تساوی بدون گل به خاتمه رسید، یک دفع توپ خیلی خوب داشت که با تشویق همبازیان او در تیم ملی همراه شد. این دروازه بان از ابتدای فصل با جدایی از منچسترسیتی راهی تورینو در لیگ ایتالیا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هارت: تابستان افتضاحی داشتم و اعتماد به نفسم پایین آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هارت: تابستان افتضاحی داشتم و اعتماد به نفسم پایین آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید