کدام گوشی های شیائومی و پوکو به زودی MIUI 14 را دریافت می نمایند؟

به گزارش وبلاگ گیت، MIUI 14 جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی های شیائومی است که ماه ها از معرفی آن می گذرد ولی همچنان تعداد زیادی از گوشی های واجد شرایط، این نسخه را دریافت ننموده اند. بعد از ارائه این نسخه برای تعدادی از گوشی ها، حالا شیائومی فهرست جدیدی از گوشی ها را منتشر نموده که قرار است که در سه ماهه دوم 2023 این نسخه را دریافت نمایند. در ادامه می توانید فهرست گوشی های شیائومی و ردمی که قرار است از این نسخه بهره مند شوند، مشاهده کنید.

کدام گوشی های شیائومی و پوکو به زودی MIUI 14 را دریافت می نمایند؟

بعلاوه در تصویر پایین نام گوشی های پوکو که MIUI 14 را دریافت می نمایند، درج شده است. البته باید خاطرنشان کنیم بعضی از گوشی های موجود در این دو فهرست در حال حاضر از این نسخه بهره مند شده اند.

همانطور که می توانید ببینید، شیائومی به گوشی های قدیمی مانند ردمی 9T و سری ردمی 9 هم توجه نشان داده است. بعلاوه می توانیم به گوشی های عرضه شده در سال 2020 مانند پوکو M3 و F2 پرو اشاره کنیم. با این حال اگر انتظار دارید گوشی هایی مانند سری ردمی K20 و می 9 این نسخه را دریافت نمایند، احتمالا ناامید خواهید شد.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم شیائومی معمولا برای بعضی از گوشی ها صرفا رابط کاربری را آپدیت می نماید و نسخه اندروید آن ها را ارتقا نمی دهد. در خصوص این گوشی ها البته تعیین نیست که برای کدام مدل ها این رویکرد در نظر گرفته می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "کدام گوشی های شیائومی و پوکو به زودی MIUI 14 را دریافت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام گوشی های شیائومی و پوکو به زودی MIUI 14 را دریافت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید