گلکسی S21 احتمالا از فناوری شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید

به گزارش وبلاگ گیت، اطلاعات مربوط به سرعت شارژ گلکسی S21 در سایت مربوط به گواهی 3C چین منتشر شده که طبق آن، این گوشی از شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید. البته با توجه به اینکه این گوشی از شماره مدل SM-G9910 بهره می برد، به احتمال زیاد این ویژگی فقط مربوط به مدل استاندارد گلکسی S21 است.

گلکسی S21 احتمالا از فناوری شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید

اگرچه طبق گزارشی که مدتی قبل منتشر شده به نظر می رسد گلکسی S21 اولترا از شارژ 65 وات پشتیبانی می نماید، ولی حالا با توجه به این خبر می توان گفت که قرار نیست تمام گوشی های این خانواده از چنین شارژ پرسرعتی بهره ببرند. همچنین از آنجایی که در این اسناد اطلاعات مربوط به سرعت شارژ دیگر مدل های این خانواده قرار نگرفته، فعلا می توانیم درباره بالاتر سرعت شارژ آن ها امیدوار باشیم.

البته شاید هم این گوشی از شارژ سریع تری پشتیبانی می نماید و در این صورت سامسونگ طبق فرایند اخیر خود، احتمالا آن را با شارژر 25 وات راهی بازار خواهد نمود و کاربران برای بهره گیری از شارژ سریع تر باید شارژر مخصوص را به طور جداگانه خریداری نمایند.

در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی ها هم اطلاعاتی فاش شده است. طبق این اطلاعات، گلکسی S21، S21 پلاس و اولترا به ترتیب با باتری های 4000، 4800 و 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهند شد. روی هم رفته به نظر می رسد سامسونگ سال جاری هم میخواهد از نظر سرعت شارژ رویکرد محافظه کارانه ای را اتخاذ کند. در هر صورت معلوم نیست مدیران سامسونگ به دلیل کاهش هزینه ها چنین رویکردی را اتحاذ نموده اند یا شاید هم نگران تکرار اتفاقات گلکسی نوت 7 هستند.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S21 احتمالا از فناوری شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 احتمالا از فناوری شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید