15 تا از برترین رستوران های دوبی در ساعت شادی

به گزارش وبلاگ گیت، وفتی به دوبی سفر کردید، ساعت شادی یا Happy Hour را از دست ندهید! ساعت شادی زمان خاصی در اوایل غروب است که بعضی رستوران ها نوشیدنی ها و غذاهای خود را با قیمت کمتر می فروشند و اغلب پیش غذای رایگان هم سرو می نمایند.

15 تا از برترین رستوران های دوبی در ساعت شادی

در این مطلب، 15 تا از برترین مکان ها برای سپری کردن ساعت شادی هنگام سفر به دوبی را به شما معرفی می کنیم تا از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

1- کالابار در مرکز شهر

کالابار ورودی رایگان در تمامی شب ها با 50 درصد تخفیف برای همه نوشیدنی ها دارد و ساعت 6 تا 8 عصر در این رستوران زمان ساعت شادی و لذت بردن از تخفیف است.

2- روسو در روتانا امواج جاده ساحلی جمیرا

بین ساعت 7 تا 9 شب ساعت شادی است و 50 درصد تخفیف برای نوشیدنی ها ارائه می گردد. هر شب، از ساعت 9 به بعد مخصوص خانم ها است البته به جز تعطیلات. برترین غذاهای ایتالیایی با سرویس مخصوص و جو خوب و عالی را در رستوران روسو تجربه کنید.

3- تماشای آسمان در هتل و سوییت های بندری ماریو در جاده الصفوح، دوبی مارینا

برترین مکان برای صرف نوشیدنی در غروب آفتاب و ساعت شادی همین جاست. این مکان را به همه شما توصیه می کنیم. سیب زمینی و پنیر با نان باگت فرانسوی این رستوران حرف ندارد.

4- رستوران Pure Sky Lounge در هیلتون جاده ساحلی جمیرا

ساعت شادی بین 5 تا 7 عصر با 50 درصد تخفیف است. پشت بام باز با منظره زیبا واقعاً دیدنی است. البته گاهی مملو از جمعیت می گردد.

5- رستوران Trader Vics Mai Tai Lounge در طبقه اول برج الفتان، ساحل جمیرا

طولانی ترین ساعت شادی! هر روزه از 4 تا 9 شب با 50 درصد تخفیف شادی را تجربه کنید.

6- رستوران Executive Lounge در ماریو مارکیز دوبی

اینجا یک استراحتگاه شبانه روزی برای مسافران پروازهای دیروقت است؛ آنهایی که لم دادن در فضای کاری را دوست دارند و می خواهند از صرف اسنک های عالی و منظره بی نظیر لذت ببرند. قبل از پروازتان، شش ساعت و نیم استراحت در این رستوران را به شما پیشنهاد می کنیم.

7- رستوران McGettigans DWTC در مرکز تجارت جهانی دوبی

ساعت شادی خیلی کوتاه! رأس 7:15 غروب آغاز می گردد و در ساعت 8 به سرانجام می رسد.این رستوران جو عالی با یک باغ زیبا دارد. البته خدمات در ساعت شادی باید کمی بهتر شوند.

8- رستوران Cargo در دوبی مارینا

برترین مکان بعد از فراغت از کار. ساعت شادی بین 5 تا 8 عصر هر روز.

9- رستوران 360 درجه در هتل ساحلی جمیرا

ساعت شادی آدینه ها بین 7 تا 8 عصر است. کاناپه های راحت برای لم دادن، منظره بسیار چشم نواز… این کلوپ از مجذوب نماینده ترین های دوبی است.

10- رستوران Yacht Club در دوبی مارینا (ساحل جمیرا)

ساعت شادی بین 5:30 تا 7:30 عصر است. یکی بخر دو تا ببر! یک عرشه عالی و بی نظیر با منظره شگفت انگیز قایق های مارینا.

11- رستوران Trader Vics در دوبی کراون پلازا (جاده شیخ زاید)

ساعت شادی بین 6 تا 8 با 50 درصد تخفیف است و این رستوران در تعطیلات آخر هفته خیلی شلوغ می گردد. همواره کارت شناسایی شما را چک می نمایند. پس همراهتان باشد. این رستوران از لحاظ سرویس در حد میانه است.

12- رستوران Trader Vics در مدینه جمیرا

شنبه ها بین ساعت 6 تا 8 ساعت شادی است. همه میزها از قبل باید رزرو شوند که این کمی آزاردهنده است اما می توانید تا ساعت 6:30 دقیقه یک میز بگیرید. اینجا یک رستوران زیبا با غذای عالی و منظره خیره نماینده است. غذای اصلی و نوشیدنی ها عالی هستند اما دسرها چندان چنگی به دل نمی زنند.

13- رستوران هتل JA Ocean View در واک ساحل جمیرا

ساعت شادی بین 4 تا 8 غروب است. اتوبوس تندرو رایگان به ساحل اختصاصی (هتل و مجتمع رفاهی جبل علی گلف)، با وای-فای رایگان، صبحانه خوب و رستوران عالی در طبقه سوم مهیا در خدمت شماست. این رستوران اتاق های زیبا و بالکن با منظره شگفت انگیز دارد که قیمت آنها نیز مناسب است.

14- رستوران The Agency در سوق مدینه جمیرا (جاده الصفوح)

این رستوران یک سیستم دی.جی خوب دارد و کلاسیک ترین مکان در مدینه جمیرا است. غذاها نسبتاً خوب هستند. جوجه با سس بادام زمینی را به شما توصیه می کنیم. حرف ندارد! نوشیدنی ها تا قبل از ساعت 9 شب سرو می شوند.

15- رستوران Vault در ماریو مارکیز

ساعت شادی تا 8 شب شنبه هاست. اینجا یک رستوران مدرن 5 ستاره با منظره عالی در طبقه بالا است که خیلی شلوغ نیست.

منبع: فوت و فن

به "15 تا از برترین رستوران های دوبی در ساعت شادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 تا از برترین رستوران های دوبی در ساعت شادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید