اصلاح دوربین های جاده ای تا سرانجام سال آینده

به گزارش وبلاگ گیت، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاح 450 نقطه حادثه خیز در جاده ها، گفت: درباره خرابی دوربین های جاده ای و اقداماتی که برای برطرف نواقص آن ها صورت خواهد گرفت.

اصلاح دوربین های جاده ای تا سرانجام سال آینده

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گیت، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه همایش سراسری و نشست تخصصی رؤسای پلیس راهور و راه استان ها با بیان اینکه سامانه جامع حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی در حال نهایی شدن است، گفت: سامانه سپهتن یکی از این سامانه ها است که در بخشی از منطقه ها مخصوصاً در تردد جاده ای اتوبوس ها اجرا شده و برای کامیون ها نیز در سال 1401 قطعاً اجرا خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره رفع نقاط حادثه خیز جاده ای نیز گفت: بر اساس شناسایی دوستان پلیس راهور و مجموعه راهداری کشور، تعداد زیادی نقاط حادثه خیز در کشور وجود دارد که بخشی از آن ها رفع شده و اصلاح بخشی دیگر نیز در دستور کار واقع شده است.

وی توضیح داد: رفع کردن نقاط حادثه خیز در مدت 10 روز مانده به خاتمه سال، شدنی نیست، نزدیک دو سال طول می کشد تا 3 هزار نقطه حادثه خیز کشور رفع گردد که در دستور کار ما و پلیس واقع شده است، بر اساس گزارشات حدود 400 تا 450 نقطه حادثه خیز رفع شده و امیدوارم تا خاتمه 1402 با یاری پلیس این کار به صورت کامل انجام گردد.

وی درباره شرایط ناوگان هوایی کشور گفت: ناوگان هوایی ما تقریباً سن بالایی دارد، هم شاید تعداد آن ها مخصوصاً برای ایام نوروز کافی نباشد و هم اینکه سن و سال پرنده ها زیاد است که اقداماتی در این رابطه و هم برای ایجاد تغییرات در حوزه حمل و نقل کشور در سال آینده صورت خواهد گرفت.

قاسمی با اشاره به تشکیل ستاد ایام نوروزی در وزارت راه و شهرسازی، متذکر شد: کوشش کردیم، بازنگری، تعمیرات و چک های لازم در بخش پروازی برای ایام نوروز صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی درباره خرابی دوربین های جاده ای و اقداماتی که برای رفع نواقص آن ها صورت خواهد گرفت، بیان نمود: لایحه ای در مجلس در حال آنالیز است که اگر تصویب گردد طبق آن رفع کردن خرابی دوربین ها بر عهده وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

قاسمی گفت: برنامه ها این است تا خاتمه سال 1401 تمامی مسائل در حوزه دوربین های جاده ای رفع گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اصلاح دوربین های جاده ای تا سرانجام سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح دوربین های جاده ای تا سرانجام سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید