اعطای تندیس فداکاری به خانواده های دو شهید مدافع سلامت تهران

به گزارش وبلاگ گیت، با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی، تندیس ملی فداکاری دوره دهم به خانواده دکتر احد جاوید انباردان (پزشک عمومی) و دکتر بهزاد قلعه نوئی (داروساز) از شهدای مدافع سلامت شهر تهران اعطا شد.

اعطای تندیس فداکاری به خانواده های دو شهید مدافع سلامت تهران

به گزارش وبلاگ گیت، آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران هر ساله با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشجویان و با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه از طریق سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار می شود.

در دهمین دوره اعطای تندیس فداکاری و در پاسداشت حریم انسانیت و نوع دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزش های الهی و انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسان ها در مقابله با همه گیری ویروس کرونا، تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت اهدا شد.

این آیین امسال مخاطب عام نداشت و جامعه دانشجویی و دانشگاهی به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت با حضور در منازل حدود 300 مدافع سلامت که جان خود را برای دفاع از سلامت هم وطنان خود فدا کردند با اهدای لوح تقدیر و تندیس نمادین فداکاری تقدیر کردند.

دکتر احد جاوید انباردان (پزشک عمومی) و دکتر بهزاد قلعه نوئی (داروساز) دو شهید مدافع سلامت بودند که تندیس فداکاری آنها با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی به خانواده آن ها اعطا شد.

با حضور دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و دبیر آیین دائمی اعطا تندیس ملی فداکاری و نمایندگانی از اداره کل روابط عمومی این نهاد در منزل این دو شهید مدافع سلامت، تندیس ملی فداکاری دوره دهم و لوح سپاس با امضای دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و دکتر ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی کشور تقدیم آنها شد.

در این لوح سپاس این تندیس آمده است: ایثار و فداکاری از زیباترین جلوه های رشد و تعالی روح انسان است که هرگاه عرصه بروز و تبلور می یابد، درخشش یافته و ناخواسته چشم نظاره گران را به خود خیره کرده و آنان را به تحسین و تقدیس وامی دارد. از این رو، در پاسداشت حریم انسانیت و نوع دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزش های الهی - انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسانها در مقابله با همه گیری ویروس کرونا ، تندیس نمادین فداکاری به شما اهدا می شود. امید که باغ خیر، با دستان مهربان شما، آباد بماند و در آسمان معنویت این مرز و بوم، همیشه چراغی روشن بمانید.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این تقدیر به صورت سراسری از طریق واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در تمام استان ها انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعطای تندیس فداکاری به خانواده های دو شهید مدافع سلامت تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تندیس فداکاری به خانواده های دو شهید مدافع سلامت تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید