افتتاح دو طرح صنعتی در ناحیه صنعتی نگور شهرستان دشتیاری

به گزارش وبلاگ گیت، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار و دشتیاری گفت: دو طرح صنعتی در ناحیه صنعتی نگور شهرستان دشتیاری به بهره برداری رسید.

افتتاح دو طرح صنعتی در ناحیه صنعتی نگور شهرستان دشتیاری

وبلاگ گیت زاهدان - حمیدرضا شایان گفت: این طرح ها شامل افتتاح کارخانه یخسازی با ظرفیت 11 هزار تن سالیانه و سرمایه گذاری هفت میلیارد تومان و محصولات بتنی غیر مسلح با ظرفیت 76 هزار تن و سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال است.

او گفت: بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر را فراهم می نماید.

شهرستان دشتیاری با داشتن استعداد های صنایع تبدیلی شیلاتی و کشاورزی، علاوه بر واحد های صنعتی فرآوری شیلاتی، تعداد 25 واحد صنایع معدنی نیز در این منطقه استقرار یافته است و عمده این واحد ها در زمینه مصالح ساختمانی از جمله شن و ماسه، آجرفشاری و محصولات بتنی فعالیت دارند.

افتتاح 52 پروژه در قالب احداث تجهیزات و کلنگ زنی مراکز جامع سلامت روستایی و خانه های بهداشت با اعتباری 438 هزار و 550 میلیون ریال، توسعه شبکه های برق روستایی و برطرف افت ولتاژ برق در 22 روستایی و 532 خانوار شهرستان دشتیاری و افتتاح یک مدرسه 6 کلاسه در روستایی کلانی بخش مرکزی با زیربنایی 406 مترمربع و با هزینه 2 میلیارد تومان از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود که با افتتاح این مدرسه 189 دانش آموز صاحب کلاس درس تازه شدند.

گ

وبلاگ گیت سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح دو طرح صنعتی در ناحیه صنعتی نگور شهرستان دشتیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دو طرح صنعتی در ناحیه صنعتی نگور شهرستان دشتیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید