این دختربچه هر لحظه با مرگ در تماس است!

به گزارش وبلاگ گیت، خبرنگاران: یک دختر یک ساله از میان تمام غذاهای موجود در دنیا فقط می تواند یک انتخاب داشته باشد، زیرا خوردن هر غذای دیگری باعث مرگ او می گردد.

این دختربچه هر لحظه با مرگ در تماس است!

ایموگن الیوت که اهل کشور انگلستان است به شدت به گرده گیاهان، سبزیجات، موی حیوانات، پلاستیک، محصولات آرایشی، مواد شیمیایی و حتی نور آفتاب حساسیت دارد. تقریبا خوردن هر غذایی باعث ظاهر شدن واکنش های خطرناکی در این کودک می گردد. همین عامل مادر این دختر 20 ماهه را مجبور نموده در تمام مدت فرزندش را با ماهی تغذیه کند.

با وجود انجام آزمایش های گوناگون پزشکان هنوز نتوانستند دلیل اصلی بروز این حالت را تشخیص بدهند و تحقیقات آنها کاملا بی نتیجه مانده است.تا زمانی که عامل این بیماری معین نگردد، مادر ایموگن باید ثانیه به ثانیه مراقب فرزندش باشد و به محض ظاهر شدن علائم آلرژیک به سرعت او را به بیمارستان منتقل کند.

اگر ایموگن غذایی غیراز ماهی بخورد یا بدنش با یکی از مواد حساسیت زا تماس پیدا کند، پوستش به سرعت متورم و دردناک شده و به شدت احساس بیماری و گلودرد به او دست می دهد. تورم ایجاد شده در ناحیه گلو می تواند باعث مسدود شدن راستا تنفسی و در نهایت مرگ این کودک گردد.

بسیاری از بچه هایی که دچار حساسیت های شدید هستند، بعد از مدتی می توانند مقاومت بدن خود را افزایش داده و واکنش طبیعی تری نسبت به مواد غذایی داشته باشند اما نمونه ایموگن یکی از شدیدترین موارد آلرژی است که پزشکان در سراسر دنیا تجربه نموده اند.

محدود شدن خوراک ایموگن فقط به یک غذا، مادرش را به شدت نگران نموده است. اما او سعی می نماید با استفاده از قرص های مولتی ویتامین و مکمل های کلسیم تا حد ممکن کمبودهای بدن فرزندش را جبران کند.

منبع: برترین ها

به "این دختربچه هر لحظه با مرگ در تماس است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دختربچه هر لحظه با مرگ در تماس است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید