باز شدن سامانه ثبت نام برای متولدان 73 در خراسان جنوبی ، تنها سینوفارم موجود است

به گزارش وبلاگ گیت، خبرنگاران/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: متولدان 1373 و قبل از آن در خراسان جنوبی از امروز می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir برای واکسیناسیون نام نویسی نمایند.

باز شدن سامانه ثبت نام برای متولدان 73 در خراسان جنوبی ، تنها سینوفارم موجود است

غلامرضا شریف زاده، امروز پنج شنبه 25 شهریور به رسانه های گروهی گفت: از امروز طبق اعلام وزارت بهداشت متولدان 1373 و قبل از آن هم می توانند با مراجعه به سامانه https://salamat.gov.ir برای واکسیناسیون نام نویسی نمایند.

به گزارش وبلاگ گیت، وی اضافه کرد: بعلاوه دانشجویان و طلاب، رانندگان تاکسی های اینترنتی (30 سال به بالا)، بیماران نادر و معلولان اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه ها و حوزه های علمیه، معلمان، هنرمندان، وبلاگ گیت و کارکنان حمل ونقل عمومی می توانند به وسیله همین سامانه ثبت نام نمایند.

شریف زاده اعلام کرد: هم اکنون برای دز اول، تنها واکسن سینوفارم در استان موجود بوده و نبود واکسن برکت و کمبود واکسن آسترازنکا باعث شده است بسیاری از واجدان شرایط دریافت واکسن، از واکسیناسیون خودداری نمایند.

شریف زاده اضافه کرد: تا به امروز 501 هزار و 442 دز واکسن وارد استان شده که از این تعداد 411 هزار و 181 دز واکسن تزریق شده است.

وی یادآور شد: با دریافت محموله های تازه، انتظار ما واکسیناسیون روزانه بالای 10 هزار دز واکسن در استان بود، اما در حال حاضر به طور میانه روزانه 9 هزار و 500 دز واکسن تزریق می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باز شدن سامانه ثبت نام برای متولدان 73 در خراسان جنوبی ، تنها سینوفارم موجود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز شدن سامانه ثبت نام برای متولدان 73 در خراسان جنوبی ، تنها سینوفارم موجود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید