ببینید ، افزایش ساعت طرح ترافیک!

به گزارش وبلاگ گیت، افزایش ساعت طرح ترافیک ازجمله مهم ترین تصمیمی بود که هفتادوپنجمین جلسه شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران به ریاست شهردار تهران گرفته شد.

ببینید ، افزایش ساعت طرح ترافیک!

به گزارش وبلاگ گیت آنلاین؛ پس از آنالیز شرایط و اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، در نهایت مصوب شد که ساعت انتها طرح محدودیت های ترافیکی تهران از ساعت 17 به 18 موکول گردد.

با این حساب ساعات اجرای طرح از ابتدای مهر از 6:30 صبح تا 18 عصر خواهد بود. بعلاوه طرح ترافیک تهران در روزهای پنجشنبه مانند گذشته در محدوده مرکزی شهر اجرا نمی گردد و تنها طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت 7:30 تا 13 بعدازظهر برقرار است.

از سوی دیگر شهرداری با اجرای طرح هایی ویژه در معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی، عبور و مرور محصلان را تسهیل می نماید.

افزایش تسهیلات حمل ونقل عمومی درون شهری، ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی، اجرا و تعمیر خط کشی عابرپیاده، خط کشی طولی و اجرا و تعمیر سرعتگاه ها، ساماندهی تابلوهای ترافیکی، شناسایی گره های ترافیکی و جلوگیری از تراکم ترافیکی، مناسب سازی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس، برطرف نقص نرده و حفاظ پل های عابرپیاده از جمله این موارد است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، افزایش ساعت طرح ترافیک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، افزایش ساعت طرح ترافیک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید