موسیقی

رخدادهای ادبیات در هفته ای که گذشت

سرویس ادبیات خبرنگاران ، مهمترین اخبار هفته اخیر را زا نظر می گذرانید:

16 تیر 1402

10 دیالوگ احساس برانگیز انیمیشن های پیکسار

پیکسار به خاطر انیمیشن های پیشگامانه با داستان های هم ذات پندارانه و تأثیرگذارش به خوبی شناخته شده است. بدون شک ساخت این گونه انیمیشن ها بدون حضور یک تیم نویسندگی حرفه ای که قادر است کلماتی غم انگیز و اشک آور را کنار هم بچیند هرگز ممکن نبوده. بیشتر فیلم...

18 مرداد 1401

با خرید لوازم لوکس دکوری در تهران خانه خود را دل انگیز کنید

نبودن برخی از وسایل در منزل ممکن است مشکل خاصی ایجاد نکند؛ اما بودن آن ها به زیبایی منزل یاری می نماید. همه ما در خانه خود برای زیبایی و روح بخشی به محیط منزل از وسایل دکوراتیو بهره می گیریم. طراحی، چیدمان و بعلاوه اکسسوری هایی که برای دکور خانه از آن ها...

27 تیر 1401

عاشقانه شهاب رمضان منتشر شد

تهران (پانا) - شهاب رمضان در آخرین روزهای سال، قطعه عاشق بی ادعا را در فضایی عاشقانه تر منتشر کرد.

15 تیر 1401

عکس تازه منتشر شده از نازنین بیاتی

نارنین بیاتی بازیگر مجذوب کننده سینمای ایران با استایل زیبایش طرفدارانش را مجذوب خود کرد .

4 خرداد 1401

تماشای این جاذبه ها در اسپانیا مجانی است!

جاذبه های زیبای بارسلونااگر قصد سفر به اسپانیا را دارید خودتان خوب می دانید تماشای شهر زیبای بارسلونا از اولویت های سفر شماست. با خبرنگاران همراه باشید تا به شما جاذبه هایی را معرفی کنیم که می توانید رایگان از آنها بازدید کنید!

26 اردیبهشت 1401

راهنمای خرید بهترین اسپیکر رومیزی زیر 1 میلیون تومان (فروردین 1401)

برای خرید بهترین اسپیکر رومیزی با بودجه زیر یک میلیون تومان، باید به سراغ کدام برندها برویم؟ در این راهنمای خرید، 10 اسپیکر رومیزی باکیفیت، خوش ساخت و مطمئن را به شما معرفی کرده ایم.

24 اردیبهشت 1401

تایم لپس یک روز در وین

وین مرکز اتریش و مهد موسیقی کلاسیک در دنیا است. این شهر با بناهای تاریخی و طبیعتی دلربا، یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می گردد.

22 فروردین 1401

راه اندازی فدراسیون گردشگری و رصدخانه گردشگری ایرانیان خارج از کشور در اتاق بازرگانی

ایلنا/ براساس اخبار واصله، راه اندازی فدراسیون گردشگری و رصدخانه گردشگری ایرانیان خارج از کشور در اتاق بازرگانی صورت می گیرد.

20 فروردین 1401

رونمایی هوآوی از جدیدترین گوشی تاشو و خودرو هیبریدی هوشمند

شرکت هواوی پنجشنبه دوم دی ماه 1400 طی یک رویداد جهانی از چند محصول پرچمدار تازه رونمایی کرد. این محصولات تازهترین و به روزترین تکنولوژی های هواوی را به رخ کشیدند و راهکارهای نوینی را برای زندگی هوشمند ارائه دادند. هواوی در این رویداد از پنج محصول شامل گوشی...

18 بهمن 1400

حرکت جنجالی محمدرضا گلزار در گرانترین بوتیک جهان !

خبرنگاران: حرکت جالب و حرفه ای محمدرضا گلزار که ظاهرا عادت دارد آن را انجام بدهد سوژه کاربران شده است.

4 بهمن 1400

اجرای هنرمندان برای نمایش رختشورشاه

تهران (پانا) - نمایش رختشورشاه به کارگردانی علی یدالهی روز سه شنبه 16 آذرماه میزبان هنرمندان خواهد بود.

19 دی 1400

47 نکته بسیار مهم برای آغاز کاهش وزن اصولی

چاق بودن شما را در معرض بیماری های مختلف قرار می دهد. علاوه بر این اعتمادبه نفس بسیاری از افراد چاق پایین می آید. اگر از اینکه هر بار که جلوی آینه به خودتان نگاه می کنید، کلی حسرت می خورید که ای کاش لاغر بودید، مقاله درستی را برای خواندن انتخاب نموده اید...

3 آذر 1400

واکنش اهالی ورزش و هنر به درگذشت علی انصاریان؛ همیشه رفتن و رفتن؟ ز آمدن چه خبر؟

خبرگزاری خبرنگاران- علی انصاریان پسر پرشروشور فوتبال ایران هم نتوانست برابر کرونا مقاومت کند و او هم برای همیشه از کنار ما رفت.

29 مرداد 1400

چه تغییری در گذرنامه سفر ایجاد میشود؟

ماجرا الزام همراه داشتن گذرنامه مصونیت کووید در سفرهای بین المللی، از استرالیا شروع شده است؛ همزمان با اعلام برنامه زمان بندی تزریق واکسن کووید- 19 در این کشور. مدیرعامل یک شرکت هوایپمایی استرالیایی، شرط سفرهای بین المللی را واکسینه بودن مسافران مشخص...

29 دی 1399

تیتراژهای خاطره&zwnjانگیز تلویزیون

تیتراژ همچون قلاب ماهیگیری است؛ هر چقدر جذاب تر، دیدنی تر و شنیدنی تر باشد به شکل طبیعی بخش بیشتری از مخاطبان را به تماشای یک اثر نمایشی یا برنامه تلویزیونی ترغیب می نماید.

19 دی 1399

رمانتیسم عماد و طوبا تا هفته آینده برای ارائه به فجر 39 آماده می&zwnjشود

تهران (پانا) - فیلم بلند سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده تا هفته آینده برای ارائه به فجر 39 آماده می گردد.

15 دی 1399

شبکه اینترنتی امروز راه اندازی می گردد، فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما

مدیر شبکه اینترنتی امروز گفت: تصمیم داریم با راه اندازی این شبکه، زیر نظر صداوسیما برنامه های مختلفی را در حوزه های گوناگون برای مخاطبانمان فراوری کنیم.

17 آبان 1399

حمید جبلی به همراه کلاه قرمزی و پسرخاله در کاخ نیاوران

پنجشنبه 16 مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک، حمید جبلی به همراه عروسک های کلاه قرمزی و پسرخاله، درمجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران حضور خواهد یافت.

6 فروردین 1399

معرفی شهرهای ساحلی ترکیه

جاذبه های بکر ترکیه، یکی از دلایل انتخاب گردشگرهای کشورهای مختلف، خصوصاً ایران است. شهرهای ساحلی ترکیه با چشم انداز زیبایی که دارد، توانسته است در سالیان دراز، تورهای بسیاری را به سمت خود جذب کند، طوری که نسبت به کشورهای اروپایی از استقبال بیشتری برخوردار...

13 بهمن 1398
تعداد: (23)