زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1401

به گزارش وبلاگ گیت، مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تاریخ 25 اردیبهشت ماه اطلاع داد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1401

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان گفت: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از 25 اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ... و اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و ... از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه نموده و بر اساس آدرس و زمان مشخص شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند.

وی اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روز های چهارشنبه، پنج شنبه و آدینه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می گردد و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل برطرف نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=7658 منتشر شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص باید این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.

منبع: فرارو

به "زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید