لزوم آماده سازی ناوگان امدادی سمنان برای رویارویی احتمالی با موج سرما

به گزارش وبلاگ گیت، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم آماده سازی ناوگان امدادی و تجهیز ماشین آلات برف روب برای رویارویی احتمالی با خطرات ناشی از بارش برف در فصل سرما تاکید نمود

لزوم آماده سازی ناوگان امدادی سمنان برای رویارویی احتمالی با موج سرما

حمیدی گفت: با شناسایی نقاط حادثه خیز راه های استان، روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی تسریع گردد.

وی اعلام کرد: با شروع فصل بارش ها و سرما، روان سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در معابر درون و برون شهری بسیار پراهمیت است و بر همین اساس مجموعه عوامل خدماتی شهرداری ها و دستگاه های اجرایی مرتبط باید نسبت به آماده سازی ناوگان امدادی و تجهیز ماشین آلات برف روب تدابیر لازم را برای بازگشایی مسیرها داشته باشند.

حمیدی ابراز داشت: باید نقاط حادثه خیز راه های استان سمنان شناسایی و اولویت بندی و روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی جهت کاهش تصادفات تسریع گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه دستگاه های مربوطه با جدیت در راستای برطرف مسائل جاده ها گام بردارند و به محورهای مواصلاتی با بار ترافیکی بالا، توجه ویژه داشته باشند، گفت: دستگاه های متولی با هم افزایی بیش از پیش، از ظرفیت های یکدیگر برای مدیریت ماه های سرد سال استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از تهدیدات جامعه ماشینی و صنعتی تصادفات است،اضافه نمود: حفظ جان و مال شهروندان باید در اولویت امور قرار گیرد و از انجام هر اقدامی که منجر به کاهش تصادفات گردد، نباید غفلت کرد.

وبلاگ گیت سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم آماده سازی ناوگان امدادی سمنان برای رویارویی احتمالی با موج سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم آماده سازی ناوگان امدادی سمنان برای رویارویی احتمالی با موج سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید