محبوب ترین و پرفروش ترین اسلحه های انفرادی در ایالات متحده کدامند؟

به گزارش وبلاگ گیت، بعد از تیراندازی های مرگبار در ال پاسو، تگزاس و دیتون، اوهایو که با مرگ ده ها غیرنظامی و زخمی شدن تعداد بیشتری همراه بود، صحبت ها و انتظارات در خصوص سخت تر کردن قوانین مالکیت سلاح و خرید و فروش آن در میان شهروندان ایالات متحده افزایش یافته است. همه می دانیم که ایالات متحده در قانون اساسی خود حق مالکیت سلاح برای شهروندان را به رسمیت شناخته و این موضوع باعث شده که شهروندان این کشور بیشتر و راحتتر از هر جایی در جهان به سلاح گرم دسترسی داشته باشند. با این وجود ترسیم تصویری دقیق و کامل از مالکیت سلاح در این کشور کمی سخت است زیرا هر استان قوانین خاص خود را در این موضوع دارد.

محبوب ترین و پرفروش ترین اسلحه های انفرادی در ایالات متحده کدامند؟

به گزارش وبلاگ گیت به نقل از روزیاتو، اطلاعات در خصوص فراوری سلاح گرم در ایالات متحده به ما یاری می نماید که بفهمیم چه سلاح هایی در این کشور بیشتر فراوری شده و نزد شهروندان محبوب تر هستند. بعلاوه با سلاح های انفرادی که بیشتر صادر یا وارد می شوند هم آشنا خواهیم شد. در سال 2016، سازندگان سلاح در ایالات متحده بیش از 11.497.441 قبضه سلاح گرم قابل حمل فراوری نموده اند که از آن میان 4.239.335 قبضه سلاح های انفرادی (تفنگ دستی) بوده اند. این آمار افزایش دو میلیون قبضه ای را نسبت به سال قبل از آن نشان می دهد.

بر اساس آمار سال 2016، که جدیدترین آمار موجود در آن تهیه شده است، این تعداد سلاح ساخته شده به وسیله کمپانی های اسلحه سازی شامل سلاح هایی که برای ارتش ساخته شده نبوده و تنها سلاح هایی که برای استفاده شهروندان غیرنظامی و نیروهای پلیس ساخته شده را در بر می گیرد. این سازندگان در سال 2017 بیش از 4.720.075 قبضه تپانچه ساخته اند که بیشترین سهم را در فراوری سلاح در این کشور به خود اختصاص می دهند.

در سال 2016، تپانچه های9 میلیمتری محبوب ترین، پرفروش ترین و البته پرفراوری ترین سلاح های انفرادی در ایالات متحده بوده اند.

منبع: جام جم آنلاین

به "محبوب ترین و پرفروش ترین اسلحه های انفرادی در ایالات متحده کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین و پرفروش ترین اسلحه های انفرادی در ایالات متحده کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید