مخالفت بایدن با ادامه مناظرات انتخاباتی: اگر کرونای ترامپ خوب نشود مناظره نمی کنم

به گزارش وبلاگ گیت، بایدن در نظر سنجی ها از ترامپ پیش است و لغو مناظره ها به نفع اوست؛ چون ترامپ به این مناظره ها برای ترمیم شکاف آرای خود با بایدن احتیاج دارد.

مخالفت بایدن با ادامه مناظرات انتخاباتی: اگر کرونای ترامپ خوب نشود مناظره نمی کنم

جو بایدن رقیب اصلی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته است اگر بیماری کووید19 ترامپ تا زمان مناظره بعدی بهبود نیابد، با او مناظره نخواهد کرد.

به گزارش وبلاگ گیت، بایدن دیروز (سه شنبه) با اشاره به بیماری ترامپ در اظهاراتی در جمع وبلاگ گیت در مریلند گفت: اگر او همچنان بیمار باشد نباید مناظره کنیم.

او در عین حال ضمن ابراز خوشحالی از بهبودی حال ترامپ گفت در صورت برگزاری مناظره باید شرایط سفت و سخت بهداشتی بر آن حاکم باشد.

او گفت: اطمینانی نیست که ترامپ در چه وضعیتی است. من منتظر مناظره با او هستم، اما امیدوارم همه پروتکل ها رعایت گردد... اگر کارشناسان بهداشت بگویند که نحوه برگزاری و حفظ فاصله اجتماعی ایمن است، پس فکر می کنم خوب است. من هر کاری را که کارشناسان بگویند انجام می دهم... خیلی از مردم مبتلا شده اند و این یک مشکل جدی است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در پاسخ به اظهارات بایدن گفت: رئیس جمهوری با سلامت در مناظره حضور خواهد یافت. آقای بایدن نمی تواند از این یکی شانه خالی کند، و محافظان او در رسانه ها نمی توانند او را تحت حفاظت قرار دهند.

مخالفت محتاطانه بایدن با برگزاری دور دوم مناظره در شرایطی انجام می گردد که ترامپ پس از مرخصی از بیمارستان و برداشتن ماسک در کاخ سفید از بازگشت دوباره به کارزار انتخاباتی سخن گفته و تاکید نموده مشتاق برگزاری دور دوم مناظره در شهر میامی ایالت فلوریدا است.

مناظره بعدی که طبق برنامه ریزی قبلی قرار است در روز 15 اکتبر (8 روز دیگر) در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار گردد در شرایطی است که با ابتلای جمع زیادی از تیم ترامپ و حلقه مشاوران نزدیک و کارکنان کاخ سفید به کرونا، تعداد افراد آلوده به این ویروس مسری در اطرافیان ترامپ به 20 نفر رسیده است.

بایدن در نظرسنجی ها فاصله ای دستکم 8 درصدی با ترامپ دارد و با توجه به عملکرد نسبتا بهتر در مقایسه با ترامپ در مناظره اول، از دید کارشناسان، لغو مناظره ها می تواند در نهایت به نفع کارزار انتخاباتی او تمام گردد و اصرار ترامپ به برگزاری مناظره برای این است که بتواند فاصله آرای خود را با بایدن ترمیم کند و با بکارگیری تاکتیک های هجومی همیشگی خود در جریان مناظره و به گاف کشاندن رقیبش در جریان مناظره، از او پیشی بگیرد.

ترامپ: منتظر مناظره با بایدن در 15 اکتبر هستم

نخستین مناظره/ جو بایدن به ترامپ: میشه خفه شی

نظرسنجی سی ان ان: بایدن برنده مناظره اول با ترامپ

ترامپ هم کرونا گرفت / ترامپ و همسرش در قرنطینه

ترامپ از بیمارستان مرخص شد و ماسکش را برداشت (+عکس)

منبع: عصر ایران

به "مخالفت بایدن با ادامه مناظرات انتخاباتی: اگر کرونای ترامپ خوب نشود مناظره نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت بایدن با ادامه مناظرات انتخاباتی: اگر کرونای ترامپ خوب نشود مناظره نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید