هت تریک مقابل کالیاری، رونالدو را به رکورد سانچس رساند

به گزارش وبلاگ گیت، گل هایی که کریستیانو رونالدو در اولین بازی اش در سال 2020 به ثمر رساند، او را به یک رکورد مهم رساند.

هت تریک مقابل کالیاری، رونالدو را به رکورد سانچس رساند

به گزارش وبلاگ گیت، هت تریک شب گذشته (دوشنبه) کریستیانو رونالدو در پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال یوونتوس مقابل کالیاری باعث شد تا یک رکورد دیگر در کارنامه افتخارات این بازیکن پرتغالی به ثبت برسد.

هت تریک رونالدوی 34 ساله او را به دومین بازیکن پس از الکسیس سانچس تبدیل کرد که در سه لیگ معتبر اروپا، سری A، لالیگا و لیگ برتر انگلیس هت تریک گرده است. بال شیلیایی تیم فوتبال اینتر که تابستان امسال به صورت قرضی از منچستریونایتد به نراتزوری پیوست، در پیروزی 5 بر 2 آرسنال مقابل لسترسیتی در ماه سپتامبر سال 2015، اولین هت تریکش را در لیگ برتر انجام داد. او پیشتر در بارسلونا (لالیگا) و اودینزه (سری A) نیز این کار را انجام داده بود.

رونالدو هم که در دوران بازیگری اش در منچستریونایتد و رئال مادرید بارها هت تریک کرده بود، شب گذشته در تورین اولین هت تریکش در سری A را به ثبت رساند، البته او پیش از این هم برای یوونتوس هت تریک کرده بود که مقابل اتلتیکومادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بود.

این سی و ششمین هت تریک دوران بازیگری رونالدو در رده باشگاهی بود و از سال 2008 به بعد هیچ بازیکنی در 5 لیگ بزرگ فوتبال اروپا، به اندازه او در یک بازی گلزنی نکرده است. نزدیک ترین بازیکن به رونالدو، لیونل مسی است که تا الان 34 بار هت تریک انجام داده و پس از او لوئیس سوارس با فاصله ای زیاد (16 هت تریک) در رده سوم است. رونالدو با احتساب بازی های ملی، 56 بار هت تریک کرده است. آخرین هت تریک او در رده ملی ماه نوامبر سال گذشته در بازی پرتغال مقابل لیتوانی بود. با آن هت تریک او با اسون ریدل، بازیکن سابق تیم ملی سوئد به عنوان رکورددار بیشترین هت تریک در رده ملی برابر شد.

علاوه بر این گل اول رونالدو به کالیاری برای او اهمیت خاصی داشت. او با این گل اطمینان حاصل کرد که اولین بازیکن تاریخ است که در هریک از 18 سال دوران بازیگری اش در یکی از 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا، حداقل یک گل زده است. اولین گل او در 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا، به ماه نوامبر سال 2003 برمی گردد که با پیراهن منچستریونایتد به پورتس موث گل زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هت تریک مقابل کالیاری، رونالدو را به رکورد سانچس رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هت تریک مقابل کالیاری، رونالدو را به رکورد سانچس رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید