پزشک ترامپ: رئیس جمهور در حال حاضر از دستگاه اکسیژن استفاده نمی کند

به گزارش وبلاگ گیت، پزشک ترامپ درباره جدیدترین شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا که به کووید-19 مبتلا شده، شرح داد.

پزشک ترامپ: رئیس جمهور در حال حاضر از دستگاه اکسیژن استفاده نمی کند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ گیت، شان کانلی پزشک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در نشست خبری ویژه ای که در محوطه بیمارستان نظامی والتر رید (محل بیشتری شدن رئیس جمهور آمریکا) برگزار گردید، خاطرنشان کرد که حال عمومی دونالد ترامپ که پس از ابتلا به بیماری کووید-19 به بیمارستان منتقل شده، خوب است.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ گیت بخوانید. (کلیک کنید)

دکتر شان کانلی که در کنار اعضای تیم ویژه مراقبت از دونالد ترامپ با وبلاگ گیت تبادل نظر می کرد، درباره شرایط ترامپ پس از انتقال به بیمارستان گفت: انتقال رئیس جمهور به اینجا یک اقدام احتیاطی بوده است تا مراقبت های لازم از او بعمل آید. در حال حاضر من و اعضای تیم پزشکی از فرایند بهبودی رئیس جمهور بسیار راضی هستیم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور سرفه خفیف و احساس خستگی دارد اما بدون احتیاج به دستگاه اکسیژن تنفس می نماید. عملکرد قلب، ریه و کلیه های او را به دقت تحت نظر داریم و شرایطش نرمال است.

به گفته پزشکان معالج ترامپ، وی غروب دیروز (بامداد شنبه به وقت ایران) اولین دز از داروی رمدسیویر را دریافت نموده و درمانش با این دارو تا 5 روز ادامه خواهد یافت.

پزشک دونالد ترامپ درباره زمان احتمالی مرخص شدن وی از بیمارستان گفت: نمی خواهم زمان دقیقی را اعلام کنم چون بستگی به این دارد که شرایط چگونه پیش برود. حتی ممکن است 7 روز یا 10 روز طول بکشد. اما آنچه ما می دانیم این است که فعلاً فرایند درمان رئیس جمهور خوب پیش می رود.

وی در پاسخ به سؤال یکی از وبلاگ گیت که چرا دونالد ترامپ به بیمارستان منتقل شده است، گفت: چون او رئیس جمهور ایالات متحده است!

پزشک رئیس جمهور آمریکا همچنین درباره اینکه چرا ملانیا ترامپ همچون همسرش به بیمارستان منتقل نشده، خاطرنشان کرد که حال همسر ترامپ بسیار خوب است و احتیاجی به بستری شدن در بیمارستان نداشته است.

دونالد ترامپ عصر آدینه به وقت محلی به توصیه پزشک خود برای ادامه فرآیند درمان به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد.

در پی انتقال ترامپ به بیمارستان نظامی والتر رید، دکتر شان کانلی پزشک وی طی بیانیه ای مشترک با کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید ضمن تأیید انتقال ترامپ به بیمارستان خاطرنشان کرد که وی تحت درمان است و دریافت داروی رمدسیویر را شروع نموده است.

پزشک دونالد ترامپ درباره دلیل اعزام وی به بیمارستان نظامی والتر رید گفت: پس از مشورت با متخصصان بیمارستان والتر رید و دانشگاه جانز هاپکینز، توصیه کردم تا رئیس جمهور به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل گردد تا بیشتر تحت نظر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پزشک ترامپ: رئیس جمهور در حال حاضر از دستگاه اکسیژن استفاده نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک ترامپ: رئیس جمهور در حال حاضر از دستگاه اکسیژن استفاده نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید