پیش بینی منظره روشن برای تعاونی چاپخانه داران در 1401

به گزارش وبلاگ گیت ، همزمان با روزهای خاتمهی سال 1400، خبرنگاران ، احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه داران تهران: تعاونی چاپخانه داران سال 1400 را با موفقیت به خاتمه رساند؛ در این سال نزدیک به 160 قلم کالا بین اعضاء توزیع شد و رقمی بیش از 10 میلیارد تومان فروش در حساب های شرکت ثبت شد که این رقم فروش درتاریخ تعاونی بی سابقه بود.

پیش بینی منظره روشن برای تعاونی چاپخانه داران در 1401

اهداف تعاونی در تنظیم بازار مواداولیه و ملزومات در سال 1400 پیگیری شد و به همین واسطه در بسکمک موارد افزایش قیمت کالاهای مرتبط با چاپ متوقف شد. طی این سال شرکت تعاونی برای جبران کمبود نقدینگی ناشی از افزایش شدید نرخ های ارز پیروز شد اعتبار قابل توجهی از بانک عامل خود کسب کند تا وقفه شدیدی که در فعالیت های تعاونی طی سال های اخیر ایجاد شده بود تا حد زیادی جبران گردد.

در این میان اما برنامه هیات مدیره برای سال 1401 تدوین شده و منظره روشنی برای تعاونی در سال آینده پیش بینی می گردد. یکی از نقیصه های شرکت تعاونی در گذشته مسئله اطلاع رسانی، روابط عمومی و بازاریابی بود که در زمینه های مزبور تعاونی امکانات و مقدمات برای تجهیز سایت فعال و ایجاد روابط مستمر با اعضاء را فراهم آورده و قرار است در کنار آن نشریه داخلی برای چاپخانه داران فراوری و به صورت ماهانه توزیع گردد.

گروه ها و کانال های تعاونی در فضای مجازی نیز با کوشش بیشتر در اطلاع رسانی فعالیت خواهند کرد. اخذ نمایندگی های خارجی و داخلی به ویژه در زمینه توزیع مرکب، الکل ایزوپروپیل و سلفون حرارتی در سال 1401در دستور کار قرار خواهد گرفت و گردش اقتصادی سال 1401 بیش از 2 برابر سال 1400 خواهد بود.

تامین و تهیه مواد اولیه برای اهالی صنعت چاپ از جمله مهمترین مولفه های مربوط به فراوری محصولات چاپی است که در این زمینه شرکت تعاونی همواره نقش موثر ایفا نموده و در آینده نیز باید با رویکردی فعال تر نسبت به بهبود و ارتقای آن کوشش کند.

در این زمینه اما انتظار شرکت تعاونی از دولت حمایت و ایجاد سهولت در واردات و سپردن توزیع کالا به شرکت تعاونی چاپخانه داران است که مهمترین اقدام در این زمینه مسئله توزیع کاغذ تحریر است. متاسفانه در سالیان گذشته تعاونی چاپخانه داران مورد کمک و حمایت متولی چاپ قرار نگرفته اما حضور مسئولان نو که علاقه مندی و دلبستگی بیشتری به صنعت چاپ از خود نشان داده اند اعضای شرکت تعاونی را امیدوارتر از گذشته نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پیش بینی منظره روشن برای تعاونی چاپخانه داران در 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی منظره روشن برای تعاونی چاپخانه داران در 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید