کِر: بازی در کنار هیچ کس مثل مایکل جردن پرفشار نیست

به گزارش وبلاگ گیت، سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت گفت: وقتی که با مایکل جردن هم تیمی هستید، چنان فشاری روی خود احساس می کنید که هیچ کس نمی تواند روی شما داشته باشد.

کِر: بازی در کنار هیچ کس مثل مایکل جردن پرفشار نیست

به گزارش وبلاگ گیت، استیو کِر هم در یکی از بهترین تیم های تاریخ NBA بازی نموده و هم راهنمایی یکی از بهترین تیم های تاریخ لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا را بر عهده دارد. سرمربی تیم گلدن استیت وریرز اگرچه با بازیکنان عظیمی هم بازی بوده، اما معتقد است از جانب هیچ کدام از آنها به اندازه مایکل جردن، تحت فشار نبوده است.

کِر در این مورد گفت: وقتی که با مایکل جردن هم تیمی هستید، چنان فشاری روی خود احساس می کنید که هیچ کس نمی تواند روی شما اعمال کند. بازی با او یک آزمایش عظیم است. شما باید هر روز، پیشرفت، رقابت و کوشش کنید.

وی ادامه داد: من همواره احساس می کردم، بالا بردن کیفیت تیم و سطح یک بازی به خاطر نبوغ مایکل و شخصیت او بوده است. هیچ کس دوست نداشت در تیمی که مایکل در آن بازی می کرد، کنار بماند. او در اصطلاح همه را به جلو هُل می داد. مایکل عاشق رقابت در هر شکل و اندازه ای بود. او در شوت زدن هنگام گرم کردن نیز با بازیکنان دیگر رقابت و حتی شرط بندی می کرد و وقتی پای پول به میان می آمد، قطعاً برنده می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کِر: بازی در کنار هیچ کس مثل مایکل جردن پرفشار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کِر: بازی در کنار هیچ کس مثل مایکل جردن پرفشار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید