280 مورد مرگ در ایالت نیویورک آمریکا بر اثر کرونا ثبت شد

به گزارش وبلاگ گیت به نقل از نیویورک تایمز، آندرو کومو فرماندار دموکرات ایالت نیویورک امروز یکشنبه در سخنانی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، 280 مورد فوتی جدید در این ایالت ثبت شده است.

280 مورد مرگ در ایالت نیویورک آمریکا بر اثر کرونا ثبت شد

فرماندار دموکرات ایالت نیویورک در این خصوص ادامه داد: همچنین، 789 مورد جدید ابتلا به کرونا نیز طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی ثبت شده است.

وی با تأکید بر ادامه اجرای فرایند برخی مقررات در این ایالت، از مردم نیویورک خواست تا به برخی ضوابط از قبیل پوشش ماسک حین ورود به خیابان ها و اماکن پرجمعیت ادامه دهند.

این درحالیست که وی پیشتر در سخنانی تأکید کرده بود که برای کاستن از میزان محدودیت های اعمالی، به اطلاعات بیشتری در مورد این بیماری همه گیر در ایالت نیویورک نیاز دارد.

وی در این باره گفته بود: حتی هنگامیکه در شرایط ناشناخته ای هستید، بدان معنا نیست که کورکورانه دست به اقدامی بزنید. از اطلاعات برای تصمیم گیری جهت اقدام استفاده کنید- نه از احساسات یا سیاست ها یا آنچه مردم می گویند و احساس می کنند جز آنچه که ما در چارچوب واقعیت ها می دانیم.

گفتنی است، داده های دولت آمریکا در هفته جاری نشان می دهد که دست کم 30 میلیون شهفرایند آمریکایی از بیست و یکم ماه مارس سال 2020 تا کنون به دلیل مسائل پیش آمده در کسب و کارهای خود خواستار دریافت مزایای بیکاری شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "280 مورد مرگ در ایالت نیویورک آمریکا بر اثر کرونا ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "280 مورد مرگ در ایالت نیویورک آمریکا بر اثر کرونا ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید