سریال و پخش خانگی

نگاهی به برنامه اعجوبه ها؛ هرکودک ایرانی یک اعجوبه است

اعجوبه ها نامی آشنا برای مخاطبان شبکه سوم سیما بویژه پدران و مادران جوان است، برنامه ای که اکنون فصل دوم آن درحال پخش است و به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

13 آبان 1401

10 دیالوگ احساس برانگیز انیمیشن های پیکسار

پیکسار به خاطر انیمیشن های پیشگامانه با داستان های هم ذات پندارانه و تأثیرگذارش به خوبی شناخته شده است. بدون شک ساخت این گونه انیمیشن ها بدون حضور یک تیم نویسندگی حرفه ای که قادر است کلماتی غم انگیز و اشک آور را کنار هم بچیند هرگز ممکن نبوده. بیشتر فیلم...

18 مرداد 1401

تریلر تازه بازی Ark 2 منتشر شد؛ هنوز هم خبری از گیم پلی نیست

بازی آرک 1 (Ark) در سال 2015 معرفی شد. در ابتدای عرضه این بازی به هیچ عنوان انتظارات از آن بالا نبود. حال پس از 7 سال شماره 2 این بازی قرار است عرضه شود. در اصل آرک 1 مسائل زیادی داشت. با این حال استقبال بسیار خوبی از آن شده و شرکت سازنده نیز به بهترین نحو از این...

28 تیر 1401

29 بهمن تاریخ انتشار قسمت نو جیران

تهران (پانا) - قسمت دوم سریال جیران آدینه 29 بهمن پخش خواهد شد.

8 تیر 1401

راهنمای خرید بهترین اسپیکر رومیزی زیر 1 میلیون تومان (فروردین 1401)

برای خرید بهترین اسپیکر رومیزی با بودجه زیر یک میلیون تومان، باید به سراغ کدام برندها برویم؟ در این راهنمای خرید، 10 اسپیکر رومیزی باکیفیت، خوش ساخت و مطمئن را به شما معرفی کرده ایم.

24 اردیبهشت 1401

تایم لپس یک روز در وین

وین مرکز اتریش و مهد موسیقی کلاسیک در دنیا است. این شهر با بناهای تاریخی و طبیعتی دلربا، یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می گردد.

22 فروردین 1401

واکنش بازیگر مرکز به حاشیه های سارا و نیکا؛ آفرین به شما که زندگی آنها را نابود کردید!

هومن حاجی عبداللهی در خصوص حاشیه های سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران مرکز در فضای مجازی صحبت نموده است.

28 بهمن 1400

پلنگ شدن خانم بازیگر ساده مرکز !

خبرنگاران: سمیرا حسن پور بازیگر شناخته شده ای می باشد که برخلاف نقش هاش خیلی هم قرتی و خوشتیپ است.

14 بهمن 1400

چرا سریال Arrested Development لغو شد؟ (و چرا دوباره بازگشت؟)

سریال تحسین شده پرورش شکست خورده (Arrested Development) تنها پس از سه فصل، به وسیله فاکس لغو شد تا این که غول استریم، نتفلیکس آن را برای فصل چهارم در سال 2013 دوباره روی آنتن برد.

8 آذر 1400

تیتراژهای خاطره&zwnjانگیز تلویزیون

تیتراژ همچون قلاب ماهیگیری است؛ هر چقدر جذاب تر، دیدنی تر و شنیدنی تر باشد به شکل طبیعی بخش بیشتری از مخاطبان را به تماشای یک اثر نمایشی یا برنامه تلویزیونی ترغیب می نماید.

19 دی 1399

حیف بود اوس موسی خراب گردد

تهران (پانا) - راهنمایی هاشمی ـ بازیگر تئاتر و تلویزیون ـ در فصل هایی از سریال پایتخت، ایفاگر نقش اوس موسی بوده است. این روزها پایتخت 3 با بازی او در حال پخش از آی فیلم است. این بازیگر درباره نقشش می گوید اوس موسی در بهترین جای سریال پایتخت وارد شد و در بهترین...

14 دی 1399

حفاظت از میراث فرهنگی باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود

این هنرمند اردبیلی که از کاریکاتوریست های شاخص استان به شمار می رود، متولد 1358 در اردبیل است که در کارنامه هنری او جوایز و فعالیت هایی چون هنرمند برگزیده سال پیامبر اکرم(ص) در سال 1385، دیپلم افتخار چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری...

11 دی 1399

تقدیم دو نشست جشنواره فیلم کوتاه تهران به محمدرضا اصلانی و داریوش مهرجویی

تهران (پانا) - در نشست های نهمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عنوان شد کار فیلم کوتاه ایجاد تفکر است نه سرگرمی و نویسنده و فیلمساز باید برای تماشاگر فرصت فکر کردن درباره قصه را ایجاد نمایند.

14 آذر 1399

تعداد کاربران فضای مجازی در کشور به 40 میلیون نفر رسید

رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر، آمار مصرف فضای مجازی در کشورمان را 40 میلیون نفر بیان کرد و گفت: بینندگان تلویزیون در کشورمان در ماه های اخیر چندین برابر شده است.

19 آبان 1399

شبکه اینترنتی امروز راه اندازی می گردد، فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما

مدیر شبکه اینترنتی امروز گفت: تصمیم داریم با راه اندازی این شبکه، زیر نظر صداوسیما برنامه های مختلفی را در حوزه های گوناگون برای مخاطبانمان فراوری کنیم.

17 آبان 1399