رضایت نسبی اولیاء و مدیران از آموزشهای غیرحضوری

به گزارش وبلاگ گیت، مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره عمده ترین شکایات از مدارس و فرایند رسیدگی ها گفت: از آنالیز آمار شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و نیز گزارش های رسیده از آغاز سال تحصیلی جاری تا به امروز، عمده شکایات، با موضوع اداری بوده و پس از آن مربوط به امور آموزشی شامل آموزش های مجازی، برنامه شاد، دستورالعمل های مربوط به دوره کرونا و... است.

رضایت نسبی اولیاء و مدیران از آموزشهای غیرحضوری

محمد حسین کفراشی در گفت وگو با وبلاگ گیت، در پاسخ به این پرسش که با گذشت حدود سه ماه از آغاز سال تحصیلی، میزان رضایت والدین از آموزش های مجازی مدارس کشور چه اندازه بوده است؟ اظهار کرد: باتوجه به لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا و ضرورت آموزش مجازی در مدارس کشور، دستورالعمل استفاده از شبکه آموزش دانش آموز (شاد) توسط وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: این شبکه با توجه به نوپا بودن در ابتدا با مشکلاتی روبرو بود که به مرور بیشتر آنها مرتفع شد.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با توجه به نظر سنجی صورت گرفته از مدیران مدارس سراسر کشور و همچنین شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات، رضایت نسبی نسبت به آموزش غیرحضوری از سوی مدیران و اولیاء دانش آموزان وجود دارد.

کفراشی درباره عمده ترین شکایات از مدارس و روندرسیدگی ها به آنها نیز گفت: از آنالیز آمار شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و نیز گزارش های رسیده از آغاز سال تحصیلی جاری تا به امروز، عمده شکایات، با موضوع اداری بوده و پس از آن مربوط به امور آموزشی که شامل آموزش های مجازی، برنامه شاد، دستورالعمل های مربوط به دوره کرونا و.... است.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به ممنوعیت استفاده از پیغام رسان های دیگر به جز شاد، آیا با مدارس متخلف برخورد می گردد؟ گفت: طبق ماده 5 فصل 2 دستورالعمل شماره 140/300-1399/7/9 به کارگیری هرگونه نرم افزار برای آموزش و پرورش رسمی در فضای مجازی، صرفا در صورت اتصال به سامانه شاد مجاز خواهد بود و در غیر این صورت تخلف محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رضایت نسبی اولیاء و مدیران از آموزشهای غیرحضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت نسبی اولیاء و مدیران از آموزشهای غیرحضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید