برطرف نقص 6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودروی تبریز

به گزارش وبلاگ گیت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از برطرف نقص 6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودروی تبریز اطلاع داد.

برطرف نقص 6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودروی تبریز

آقای پرنیان در بازدید سرزده دادستان تبریز از واحد فراوریی ایران خودروی تبریز اظهار کرد: در بازدید قبلی 20 هزار دستگاه خودروی ناقص در ایران خودروی تبریز وجود داشت ولی اکنون این اندازه به 6500 دستگاه خودرو کاهش یافته که این خودرو های ناقص نیز با تامین قطعات تا سرانجام شهریور به صفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: عمده مشکل فراوری خودرو در ایران خودروی تبریز تامین قطعات است که عمدتا قطعه های وارداتی الکترونیکی است.

آقای پرنیان گفت: مهمترین راهکار تامین قطعه های خارجی خودرو داخلی سازی است بنابراین اگر بتوانیم موضوع داخلی سازی را در این واحد فراوریی پیاده کنیم این موضوع باعث کاهش ارزبری می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید نمود: با داخلی سازی وابستگی به واردات کاهش می یابد و مجموعه های داخلی تقویت می گردد.

آقای پرنیان با بیان این که تمهیدات ویژه ای برای تامین قطعات خودرو های ناقص اجرا شده است، گفت: تا خودرو های ناقص تحول مشتریان نگردد خودروی جدیدی در ایران خودروی تبریز فراوری نمی گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اضافه کرد: تصویب ایجاد خط رنگ و خط بدنه برای تکمیل زنجیره فراوری و پایدارسازی در ایران خودروی تبریز قبلا اجرا شده و اکنون در مراحل اداری و عقد قرارداد ها قرار داریم و به زودی این موضوع نیز در ایران خودروی تبریز انجام می گردد.

دادستان تبریز نیز در این بازدید با تاکید بر تسریع فرایند شماره گذاری خودرو و ارتقای کیفیت محصولات گفت: از هر اقدامی برای جلب رضایت مشتریان، بویژه ارتقا اندازه کیفیت محصولات در مراحل مختلف خط فراوری دریغ نکنید.

آقای علیلو به اهمیت رعایت حقوق مصرف کنندگان اشاره نمود و اضافه کرد: افزایش مراحل مشخص کیفیت محصولات خودرو در این مجموعه از دو مرحله به سه مرحله نکته در خور توجه است.

در این بازدید سرزده که به منظور آنالیز فرایند تحویل محصولات خودرو به مشتریان انجام شد علاوه بر سرکشی به پارکینگ سایت ایران خودروی تبریز و خط فراوری، موضوع پلاک گذاری خودرو ها نیز مطرح شد که در این زمینه با تماس تلفنی دادستان تبریز با مسئولان مربوطه مقرر شد بخشی از این فرآیند تسریع پیدا کند.

وبلاگ گیت آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برطرف نقص 6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودروی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف نقص 6500 خودروی دپو شده در پارکینگ ایران خودروی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید