مجوز اخذ رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در دانشگاه سمنان

به گزارش وبلاگ گیت، مدیر گروه نفت دانشگاه سمنان از اخذ مجوز برای ایجاد رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در مقطع دکتری در دانشگاه اطلاع داد.

مجوز اخذ رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در دانشگاه سمنان

به گزارش گروه استانهای وبلاگ گیت، محمد حسین صابری، مدیر گروه نفت دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: دانشگاه سمنان با تکیه بر توانمندی علمی و پژوهشی خود در کنار دانشگاه هایی همچون تهران، شریف، امیر کبیر و تربیت مدرس توانسته است مجوز قطعی پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مقطع دکترا رشته مهندسی نفت - گرایش مخازن هیدروکربوری را اخذ کند.

صابری با بیان اینکه دانشکده مهندسی نفت دانشگاه سمنان از مهر 1401 در این رشته دانشجو پذیرش خواهد نمود اضافه کرد: این دانشکده دارای چهار آزمایشگاه تخصصی شامل آزمایشگاه سیالات مخازن هیدروکربوری، آزمایشگاه خواص سنگ های مخزن، آزمایشگاه سیال و سیمان حفاری و آزمایشگاه ژئوشیمی آلی و سنگ شناسی است که از امتیازات لازم برای دریافت مجوز این رشته گرایش است.

مدیر گروه نفت دانشگاه سمنان گفت: رشته مهندسی نفت در اولویت الف شورای عالی انقلاب فرهنگی است و بر همین اساس دانشگاه سمنان با توجه به وظیفه اجتماعی و شرایط منطقه ای اقدام به ایجاد این پتانسیل کرده است.

وی بیان نمود: دانشکده مهندسی نفت دانشگاه سمنان هم اکنون دارای 350 دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجوز اخذ رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز اخذ رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید