بهداشت دهان و دندان

گرایش به داشتن چهره زاویه دار ، هشدار پزشکان درباره رعایت احتیاط درباره یک ترند جراحی پلاستیک

بسیاری از کاربران در گستره رسانه های اجتماعی در آمریکا به خصوص زنان جوان درباره یک تکنیک جراحی پلاستیک به نام تخلیه چربی صورت یا دهانی صحبت می نمایند.

12 دی 1401

زنی که عکس های پلنگ برفی را جعل می کرد، در واقع عکس های یک عکاس فرانسوی را سرقت نموده بود

کیتیا پاولوفسکی، چند وقتی بود که عکس های زیبایی از پلنگ های برفی می گرفت. اما بعد فاش شد که عکس ها را او نگرفته و به وسیله یک عکاس حیات وحش فرانسوی گرفته شده.

19 آذر 1401

محافظ دندان برای این افراد ضروریست

متخصص پروتز های دندانی درمانگاه تخصصی دانشکده دندانپزشکی بوشهر گفت: خودداری از جویدن آدامس، مداد یا هر وسیله دیگر می تواند در کاهش این عارضه یاری کند، اما در بعضی از موارد نیز باید درمان به وسیله پزشک انجام گردد و خود درمانی می تواند تأثیرات منفی...

31 مرداد 1401

محققان تصور می نمایند که معمای کوتاهی بازو های تی رکس را حل نموده اند

در طول دو دهه، دیرینه شناسی به نام کوین پادیان، در یک سمینار با عنوان عصر دایناسور ها برای دانشجوهای سالی اولی تدریس می کرد، سؤالی که غالباً به وسیله دانشجوها پرسیده می شد: چرا دست های تیرانوسوروس رکس به طور مسخره ای کوتاه است؟

26 تیر 1401

روشی تضمینی برای تمیز کردن کفش سفید

کفش های سفید هنگامی که تمیز و نو هستند زیبا به نظر می رسند.

12 تیر 1401

رزماری و خواص درمانی آن

گیاهی خوشبو که بین آشپزان ماهر هم حسابی هوادار دارد. شاید باورتان نشود اما رزماری سرشار از فایده برای بدنتان است؛ مثلا تقویت حافظه، بهبود حال روحی، کاهش التهابات، تسکین دردها، تقویت دستگاه ایمنی، یاری به گردش خون، سم زدایی بدن، محافظت از بدن در برابر...

18 آبان 1400

نوشیدن شکلات داغ ریفلاکس می آرود

مصرف شکلات برای افرادی که مشکل ریفلاکس (بازگشت غذا از معده به مری دارند) و حس ترش کردن به آنها دست می دهد، مناسب نیست. این نظریه هم در خصوص خود شکلات و هم در خصوص محصولاتی که در آنها شکلات به کار رفته، صادق است؛ زیرا شکلات سبب باز شدن دریچه یا اسفنکتر...

7 مهر 1400

چطور سرطان نگیریم؟

ما می دانیم که در 10 سال آینده میزان موارد سرطان در کشور ما قریب دو برابر و در 15 سال آینده نزدیک به سه برابر خواهد شد. این افزایش بیشتر به علت بالا رفتن سن جمعیت در کشور ماست، زیرا میزان امید به زندگی (سنی که یک ایرانی در ابتدای تولد انتظار دارد به آن...

6 مهر 1400

مواد معدنی موثر در سیستم بدن

عملکرد: به منظور فرم گیری استخوان و دندان ها، انقباضات عضلانی، کاهش وزن، انفعالات عصبی و لخته شدن خون ضروری می باشد. منابع:محصولات لبنی روزانه، ساردین، بادام، کلم پیچ و غلات می باشد.

30 شهریور 1400

سندروم قوس دردناک و روشهای درمان آن

طبنا نیوز/سندروم قوس دردناک یا تاندونیت سوپرااسپیناتوس که بسیار رایج است، شایع ترین مشکل التهابی است که در اطراف مفصل شانه اتفاق می افتد. در این مقاله به آنالیز این عارضه می پردازیم.

14 بهمن 1399

آسیب جدی کرونا به صنف آرایشگران

تهران (پانا) - نماینده اتاق اصناف ایران در استان کردستان، شهرستان دیواندره می گوید بیش از 40 روز است که فعالیت آرایشگاههای مردانه و زنانه به دستور ستاد ملی کرونا متوقف شده است و این در حالیست که بیش از 20 درصد آرایشگران زنانه سرپرست خانوار هستند و درامد...

4 بهمن 1399

طرز تهیه کیک مخملی قرمز یا رد ولوت (مخصوص شب یلدا و روز عشق)

کیک مخملی قرمز یا رد ولوت یکی از محبوب ترین کیک های دنیاست. با طرز تهیه کیک مخملی قرمز، تهیه فراستینگ سنتی و آموزش آسترکشی کیک مخملی آشنا شوید.

3 بهمن 1399

خواص کره بادام زمینی

کره بادام زمینی خواص زیادی دارد و با خوردن آن می توانید به حفظ سلامت خود یاری کنید. در ادامه فواید این ماده مغذی را بخوانید.

8 فروردین 1399

نقش سلول های بنیادی در درمان آرتروز

در این مدل ها بیماری های استخوان و غضروف را ایجاد کردیم. در موش مدل بیماری آرتروز و آرتریت روماتوئید ایجاد شد و در سگ شکستگی استخوان ایجاد کردیم و تلاش کردیم با سلول های بنیادی این بیماری های ایجاد شده را درمان کنیم.

7 فروردین 1399

ایمپلنت فوری، فریب است

مردم فریب افراد سودجو و غیرمتخصص در خصوص انجام ایمپلنت در یک جلسه و یک روزه را نخورند.

1 فروردین 1399

شگفتی هایی درمورد گیاه گل ختمی که نمی دانستید

استفاده از گیاهان در بین خیلی از افراد مرسوم است و این گیاهان می توانند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشند که بر خیلی از افراد پوشیده است. یکی از این گیاهان گل ختمی است که در ادامه به شرح فواید آن خواهیم پرداخت:

5 بهمن 1398

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درخصوص بیمه درمان تکمیلی خانه سینما

صندوق اعتباری هنر به اعتراض اخیر جمعی از اهالی خانه سینما با موضوع بیمه درمان تکمیلی پاسخ داد.

4 بهمن 1398